Monday, November 06, 2006

Vertrekdatum? neen, nog niet...

Iedereen vraagt me mijn vertrekdatum, maar ik vraag het me zelf constant af, want ik weet het ook nog niet helemaal... het zit zo...

eerst moet ik de foto's doorgeven voor mijn visum, die zijn ondertussen al opgestuurd. Daarna worden de papieren naar de Belgische ambassade in Oeganda gestuurd om daar alles te regelen. Ginder kan het twee tot drie weken duren voor alles in orde is. Mij is gezegd dat Oeganda daar niet zo moeilijk in is, en gemakkelijk in de visums voorziet. Hierna wordt alles nog es naar België gestuurd om in 1 à 2 dagen alles in orde te hebben. Dan kan het twee, drie of vier dagen duren tot het echte vertrek, alles hangt in deze laatste fase af van de beschikbaarheid op de vluchten enzo. SN Brussels Airlines vliegt tot drie keer in de week op Entebbe, Oeganda, dus normaal zou dat geen enkele problemen mogen opleveren.

Het duurt dus zeker nog twee weken, misschien drie...

Een mens wordt er zowaar nog meer gestresst en onzeker van...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home