Tuesday, August 07, 2007

De beslissing is gevallen!!!

Ik heb eind vorige week eindelijk de knoop kunnen doorhakken over de beslissing om te verlengen of niet. Ik heb mijn verlenging aangevraagd, voor één vol jaar, tot 15 oktober 2008. Het was geen gemakkelijke beslissing, maar er is wel een hoop zenuwen en twijfels van me afgevallen sinds ik de beslissing heb gemaakt. Ik weet niet of het dé beste beslissing was, maar ik heb er een zeer goeie hoop op. Ik kan de ervaring zeker gebruiken, er is nog genoeg werk, ik kan het serieus uitbreiden met een nieuwe en ruime focus op politieke decentralisatie en good governance en het leven in Bundibugyo is nog altijd draaglijk genoeg om te blijven, ha! Ik moet wel nog de beslissing van de representatie in Kampala, én die van VDOS in Brussel afwachten, maar zodra mijn acht maanden evaluatie in Brussel is toegekomen, is het een kwestie van dagen voor ik weet of mijn verlenging is goedgekeurd of niet. Dus nog even wachten, maar toch al veel nieuwe informatie doorgegeven dus…
Ik kom 29 september terug voor drie weken en daarna vertrek ik weer terug naar dit kleine gehucht…

Voor de geïnteresseerden: Pieter verlengt trouwens tot juni 2008, Nele tot juli 2008 met een mogelijkheid om toch te blijven tot oktober 2008.

1 Comments:

Blogger Leen said...

Dag Miguel!

proficiat! Ik ben zeker dat je, misschien niet de gemakkelijkste, maar wel een goede beslissing hebt genomen...
Fijn dat jullie samen het project verderzetten.
Misschien kom ik dan nog wel eens op bezoek ;)
Het allerbeste, ik kijk uit naar jullie bezoekje aan België!
liefs, groetjes aan iedereen, een Leentje

1:57 AM, August 10, 2007  

Post a Comment

<< Home