Friday, November 24, 2006

Inpakken en...

-> FRI 1 DEC BRUSSELS-NAIROBI-ENTEBBE (UG): 10u45 (arrival: 22u55)

<- MON 15 OKT ENTEBBE-BRUSSELS: 23u10 (arrival: 6u05)

Dit is het mensen, nog geen honderd procent zeker maar toch al 90%...
Ben plotsklaps megazenuwachtig en ook een beetje bang; ga ik op tijd klaar geraken? zal ik het aankunnen? zal ik mensen niet te veel missen? zal alles ok verlopen met mijn gezondheid? Veel vragen die nu in mijn hoofd spoken, maar niet kunnen verhinderen dat ik vastberaden ben om te vertrekken!

Nu vlug inpakken en dan...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi miguel!

Lang geleden, maar ik blijf je dus volgen?

Veel succes in Oeganda! Ik zal je belevenissen met veel plezier volgen!

Vele groetjes,

Caroline

12:43 AM, November 29, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Tot mijn grote spijt zal ik er vrijdag niet kunnen zijn om je met een snotvod in de hand uit te wuiven. Ik hoop dat je het daar goed stelt, dat je rap je weg vindt ginder. Je hoeft zeker niet aan jezelf te twijfelen, want als iemand het aankan, is het jij wel. 'k ga je enorm missen zenne.

Karen, een trouwe bezoeker van je blog

11:12 AM, November 29, 2006  

Post a Comment

<< Home