Friday, February 23, 2007

On the other side of the world…

Nele vertelde het nog, even tussendoor, hoe haar mama af en toe vraagt hoe het hier is, hangend, bengelend onderaan de wereld… wel ja, duizelig af en toe, een combinatie van genieten en verschieten, ervaren en herkennen, frustreren en tot rust komen. Je voelt je af en toe heel klein en blijft toch een drang koesteren om grote dingen te verrichten. Je dacht veel te weten, niet alles, maar toch heel veel, en plots wordt dat heel veel heel weinig. Tijd om te denken wordt je opgedrongen, en je kunt er soms niks aan doen, maar dan komt die vaak echt op een goed moment. Denken om te denken wordt het dan soms, en dan sla je om in voelen zonder teveel te denken. Herkenning is er ook, besef dat er veel hetzelfde is, maar verschil ook, soms te veel, soms te weinig.

Ik voel me goed aan de andere kant van de wereld. Straks voel ik me niet goed aan deze kant, maar denk dan zeker dat ik me weer goed kan of zal voelen, I don’t know…

Aan de andere kant van de wereld? Het gaat zeker wel… af en toe duizelig, van al dat bengelen, maar dan vliegen we even rond, simpel!

--------------------------------------------

0 Comments:

Post a Comment

<< Home