Wednesday, April 25, 2007

Hoe doen die drie vrijwilligers het daar in Bundi???

We zullen best eerst met PIETER beginnen, daar is genoeg over te vertellen me dunkt of beter daar was genoeg over te vertellen, ik ben net ongelooflijk gecensureerd. ‘Hij zit achter de vrouwen’ dat mocht ik vertellen, meer ga ik dus niet in detail zodoende de helft van zijn privé-leven niet teveel in de virtuele openbaarheid te gooien. Euhm, even denken dus wat ik wel en niet mag zeggen, ik wil geen rechtszaak aan mijn voeten :-). Pieter is een voorbeeldige Bundibugyaan, hij neemt volop initiatief, is het werkbeest alom en is de vriendelijkheid zelve, maakt ongelooflijk goeie grappen en soigneert ons met al zijn indrukwekkende kookkunsten. Dat zou toelaatbaar moeten zijn om hem op dit moment te beschrijven. Wie meer details wil, stuur ik door naar Pieters blog op dit onbestaand adres http://pietergoesugandan.blogspot.com.

NELE’s leventje hier gaat ook goed vooruit (de schijtluis in mij is helemaal naar boven gekomen, dus dit wordt een toelaatbaar slash saai verslag). We hebben samen onze tuin al mooi gearchitectureerd, net zoals onze keuken en de gang. Sinds dit weekend is ons huis her en der beschilderd met gekko’s in alle kleuren en in alle richtingen. Het is allemaal leuk uitgekomen, alhoewel we redelijk veel verschieten omdat we denken dat er soms echt een beest zit. Boontje komt om zijn loontje… Nele’s hangmat is nog steeds een zeer gegeerd oord van rust en genot, net zoals haar kookkunsten ons steeds meer en meer blijven overdonderen. Keep it going Nele!

Wat de schijtluis MIGUEL betreft; daar gaat het relatief goed mee, ondanks de recente onverwachte persoonlijke gebeurtenissen die als een bom neervielen. Het werk blijft uitermate interessant en er blijft er maar bijkomen, dus mij hoor je niet klagen. Het is een ideale afleiding geworden. In het huis vind ik mijn weg wel; gekko’tjes tekenen en uitknippen, bananencakejes maken, bloemekes en avocadobomen planten, boeken lezen, andere boeken lezen, nog andere boeken lezen, … Ik voel me op professioneel vlak nog wel tip top, maar de beslissing om al dan niet te verlengen is nog niet uitgemaakt, daar heb ik nog wel even tijd voor om over na te denken en de uiteindelijke beslissing te maken… Miguel en keuzes maken, dat is net zoals regen in Bundibugyo, je denkt dat het telkens zal vallen, maar het blijft steeds in de lucht hangen.

Dit is ons leven, zoals het is… in Bundibugyo momenteel…

Gaap. Geeuw. Zucht.

Als een kabbelende waterval waarvan je in slaap valt en dringend naar de WC van moet. (Boehaha) [toevoeging van Mevrouw Van Tomme]

0 Comments:

Post a Comment

<< Home