Thursday, October 18, 2007

Bijna terug in Bundi

Nog drie kleine dagen in België en dan keren we maandag mooi terug naar Uganda voor een jaar.
Ik heb drie kleine weken achter de rug; er is veel gebeurd, ik heb een pak vrienden en ook familie teruggezien, ik heb lekker gegeten, pogingen ondernomen om terug wat kilo's aan te komen, heb geregeld een belgisch biertje achterover geslaan, ben naar het strand én het bos geweest, ga straks ook even gaan zwemmen, ben af en toe uit de bol gegaan, heb wat nieuwe kleren aangeschaft, ben een museum gaan bezoeken, heb de nodige dokters bijna allemaal gedaan... Veel dus, maar precies ook weinig. Persoonlijk zou ik nog een week, misschien twee kunnen gebruiken want mijn 'to do' en 'to see' lijstje blijft lang genoeg om die twee te vullen, maar kijk, het is nu eenmaal tijd om te gaan en ik heb wel weer zin om terug aan het werk te slaan. Dit jaar belooft een heeeel druk jaar te worden, maar hoe meer werk, hoe sneller dat jaar wel zal lopen. Ik zie er zeker niet tegen op, maar in het begin lijkt zo'n jaar toch wel altijd een beetje veel. We gaan er helemaal voor, voor een even boeiend en uitdagend jaar als vorig jaar!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home