Wednesday, January 23, 2008

ik ben vrijgelaten!

goed nieuws dus, ik mag terug naar Oeganda!! Ik ben vanmorgen op consultatie geweest en heb direct een attest van gezond verklaring meegekregen! Ik weet nog niet precies wanneer ik zal vertrekken, daarvoor moet ik even wachten tot Ethias contact met mij opneemt.

Ben dus enorm blij! Na vijf weken België, en twee maanden uit Bundibugyo, mag ik eindelijk opnieuw Pieter en Nele vervoegen in het rustige stille Bundi. Nu kan de inpakstress toeslaan, haha! Off we go!

1 Comments:

Blogger els said...

Aha! Ik kan dus beginnen aftellen geloof ik... Ik stuurde je ook een berichtje, maar moest dat niet aankomen: mijn nummer is 0775 11 00 75. Geen excuus dus om geen contact op te nemen als je in Kampala bent! Ik ben supergoed ontvangen hier, en huur ondertussen een kamer bij Claire Infield. Het is een prachtig huis met groooot terras en grooote tuin, dus ideaal om me te bezoeken. Of anders op het werk (je weet waar geloof ik) of ergens tijdens lunchtime of zo. Ik kijk er al naar uit!

Gerry vertelde me dat ik/we (?) zeker ook eens een keertje op missie zullen komen in Bundibugyo, dan kan ik jullie project ook leren kennen. Vincent is op het moment in Kampala, dus hem heb ik al ontmoet. Tot binnenkort!

12:37 AM, January 25, 2008  

Post a Comment

<< Home