Saturday, January 12, 2008

twee lange weken in het vooruitzicht

Het zijn maar twee weken, maar ze lijken nu wel heeeel lang en ook wel een beetje ambetant. Ik had na de 9e zo goed als niks gepland omdat ik een kleine hoop had dat ik het mooie Bundi wel weer zou kunnen zien, eindelijk weer es deftig zou kunnen herbeginnen werken, in onze mooie tuin zou kunnen wroeten, es goed op die boksbal zou kunnen slaan, de kindjes zou kunnen pesten, .... maar neen, ik moet zeker twee, misschien zelfs drie weken in het halfkoude druilerige België vertoeven.

Ik dacht dus een kleine oproep aan jullie te richten om mij te komen lastig vallen de komende weken, mij ideeën te geven wat er allemaal zowel in Gent als daarbuiten te doen is (aan schappelijke prijzen), mij wakker te schudden van alle verveling, enzovoort...

ik zal proberen al wat van hieruit te werken, af en toe is als een echtige luierik mijn bed niet voor elf uur of later uit te komen, een filmpje huren, een cafeetje doen, boeken lezen... het vul-je-agenda-op werk kan beginnen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home