Wednesday, December 19, 2007

miguelinhetkoudebelgië.blogspot.com


vanmorgen heb ik meteen het grootste voelbare verschil tussen uganda en belgië ondervonden: het is hier brrr koud en daar heerlijk warm! Mijn voeten zijn ondertussen ijsblokken geworden, mijn neusgaten stromen over van de eerste snotvalling, mijn vingers en neustop zijn direct een stuk witter uitgevallen, ... heb vlug een sjaal rond mijn nek gestropt, een tweede paar kousen aangedaan en de verwarming opgezocht :) Ik overleef het zeker wel, de jingelbel, dreaming of a white x-mas, holy night - gezangen echter...

Ik ben dus even in België, voor een onbepaalde periode... waarschijnlijk keer ik begin januari terug. Mocht je me es in levende lijve willen treffen, je kunt me - als alles morgen goed gaat - op hetzelfde nummer als vroeger bereiken, of via mail of postduif. Je laat me maar iets weten als je es wilt afspreken in deze drukke periode! Val me gerust lastig! Je mag altijd mijn handen en voeten warm blazen...

2 Comments:

Blogger roel said...

This comment has been removed by the author.

9:29 AM, December 20, 2007  
Blogger roel said...

uiteraard! blazen is een hobby van me he (meestal in n trombone wel) tot binnenkort? -roelie

9:30 AM, December 20, 2007  

Post a Comment

<< Home