Saturday, March 22, 2008

een weekje ervandoor...

ik ga een week op verlof! Giraffen spotten, leeuwen misschien, de overbekende Sipi falls (eindelijk) gaan bezoeken, die in Murchison ook... een week weg van alles, past niet echt, druk druk druk op het werk, maar heb er wel mega zin in en zal ongetwijfeld deugd doen!

Vanmorgen vroeg om vier uur in Bundibugyo vertrokken, amper geslapen, een paar tientallen minuten, er was een of ander enorm luidruchtig feest gaande in bundi, en het was om vier uur nog bezig. Ben wel veilig en wel om elf uur in Kampala geraakt, tocht die ik altijd ontzie, maar die veel beter is meegevallen dan ik had verwacht!

Vlug jullie nog es verwittigen, over mijn week stilte... als ik terug kom beloof ik te schrijven over mijn eerste ruzie / meningsverschil met een van de lokale ambtenaren hier, het vlamde en vuurde serieus, maar hier later meer over!
Smell ya later!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home