Tuesday, February 26, 2008

bweuuu...

Ik heb vandaag een beetje een baaldag... er is weer voor de zoveelste keer nooit echt iemand te vinden op het department gezondheidszorg waar ik constant mee moet samenwerken, mijn vliegtuigticket naar Laos kan niet betaald worden omdat de fax in de bank voor een week niet zal werken, ik krijg precies vurige ogen naar mij geslingerd omdat ik niet naar een training over procurement wil gaan, onze brommer is nog altijd niet in aantocht, het werk met de council is niet hetgeen ik verwacht had, ik twijfel mega of we hier uiteindelijk wel het (kleine) verschil kunnen maken als vrijwilliger en als BTC, je mist iedereen thuis, het is te warm en te wakkig... tja, een dag zoals er al zijn geweest en zoals er waarschijnlijk wel nog zullen zijn... een beetje nukkig doen, wat koppijn krijgen, verlangen naar iets anders, maar een gezellige avond thuis en een nachtje slapen en daar is meneer enthousiasme weer :)

3 Comments:

Blogger els said...

This comment has been removed by the author.

9:34 PM, February 28, 2008  
Blogger els said...

Kop op, denk aan het prachtige Kampala waar je over een kleine 2weken naar toe komt, met die supertoffe mensen daar allemaal, vooral die ene andere BTC-vrijwilliger ;)

Trouwens moest je tóch de procurement workshop meedoen: veel succes ermee; ik heb volgende week module 3 en 4, in Masaka!

9:37 PM, February 28, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Migi, vanaf nu volg ik je op de voet, niet opgeven zenne!!!
Remember: nen dag nie gelachen is nen dag nie geleefd!!
Ons papa is doodblij dat je al wat met den auto rijdt; je mag nog altijd de zijnen lenen als je in België terug bent... dat vertelde hij me gisteren nog!

Dikke kus,
slaap es goe of beter, ga nog eens lopen... Het komt allemaal goe!

Jultje!XXX

2:38 AM, February 29, 2008  

Post a Comment

<< Home