Saturday, August 09, 2008

jet-lachen

Terug in Oeganda!
Na een wilde overdonderende driedaagse in het zwoele geurende maar blitse Bangkok en een goed van start gaande maar slecht eindigende vlucht terug in dit mooie groene aangenaam chaotische land.

Mijn vlucht werd in Bangkok al een uurtje vervroegd, wat goed nieuws was, maar op de negen uren vlucht kon ik helaas niet (zo goed) slapen. Om 6 uur s morgens aangekomen in Addis Abeba zou ik dus vijf uur moeten wachten op mijn vlucht naar Oeganda, maar door motorproblemen werd dit helaas acht uur, auwch. Ik kon in Kampala gelukkig nog een kamer krijgen in het hotel waar we meestal verblijven, maar het werd wel de duurste kamer. Vandaag echter een relaxed dagje, heb ik Els en twee mede vrijwilligers en een - oela - knappe Amerikaan nog es gezien, gaan we straks nog iets eten en waarschijnlijk nog iets drinken. Morgenmiddag vertrek ik richting Fort Portal met mijn BTC collega s dus een goede rit naar Fort Portal verzekerd, dan nog in Bundi en mijn eigen bed geraken, puf puf...

Maar zolang ik nog de Laotiaanse eeuwige glimlach in mijn gedachten heb, blijf ik er rustig bij... Leve Laos!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home