Friday, October 10, 2008

weg zijn ze...

ik zit weer met dat vreemde ambetante ik word achtergelaten gevoel wanneer ik vrienden op bezoek heb gehad en ze zijn net vertrokken. Maar gaat na een paar dagen wel weer over. Vanavond een jazzfestival in Kampala en morgen gaat het hopelijk al beter!
-
Het bezoek en de rondreis met Johan en Roel is zalig geweest. Heb nieuwe dingen van Uganda ontdekt, heb een stukje Rwanda en een stukje Congo gezien, heb de gorilla's mogen zien dankzij Johan en Roel (thnx a million guys), heb weer es kunnen kamperen en in een tentje mogen slapen, heb bekende gezichten kunnen zien, mijn Nederlands weer kunnen oprakelen, enz... Het deed allemaal super deugd en ik zal ze missen, zoals ik al mijn andere vrienden meer en meer mis. Thnx again Roel&Johan!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home