Wednesday, January 24, 2007

Ziek zijn fase 2 : het genezingsproces




De wondjes groeien schoon dicht, daar kunnen de wormpjes al niet meer inkruipen zie. Nu nog de rode plekken weg en dan zijn de sporen ervan definitief verdwenen…
Wat de maag betreft is het nog niet zo ver gevorderd. Ik heb er maar sporadisch last meer van, maar een stuk minder. Het is dus nog niet voorbij en het kan opnieuw erger worden maar we hopen op het beste. We blijven positief denken en misschien doet de ‘psychosomatiek’ dan zijn werk. We gaan vanmiddag naar Kampala dus dan kan ik eindelijk mijn menu wat meer variëren en es wat rauwe groentjes eten, een goede belegde sandwich kopen en andere groenten binnengooien… We eten bij onze coach twee keer warm per dag, en dat ben ik niet gewoon… mijn maag is een trage aanpasser!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home