Wednesday, January 03, 2007

veilig geland

Een vermoeiende reis deze keer, maar een normale reis. Mooi en op tijd in London geland, niet te lang moeten wachten, redelijke goeie vlucht 's nachts om dan een halfuur vroeger dan gepland in Entebbe aan te komen. Ik ben vlug uit het vliegtuig gestapt om een van de eersten in de rij te zijn voor de aankoop van het visum, en dat ging dan ook heel snel. Uiteindelijk moest ik dan nog een goeie kwartier buiten wachten op mijn chauffeurs, Charles, Pieter en Nele. Ik kon dus nog rustig bekomen van de vlucht op mijn bankje in de ondertussen bedrukte warmte.

Dan met de chauffeur naar het huis van onze baas, vlug kadookes aan Pieter en Nele uitgedeeld (shampoo in een typisch Nele vormpje - en een echte westvleteren 12gr voor Pieter, waar ik uiteraard ook nog van zal proeven). Ik heb ook een kado gekregen, placemats voor zes, en een grotere voor de potten, in mooi zwart en rood, echt vree schoon.
Hierna zijn Nele en Pieter gaan werken op het hoofdkwartier en heb ik mij nog even opgefrist om in de middag ook naar BTC te trekken. Daar stond er een lekker Oegandees maal op mij te wachten; zoete aardappelen, rijst, pindanotensaus en iets dat eruit zag als rode kool maar niet zo smaakte in ieder geval, veel beter smaakte! Ik heb er van genoten, na dat vliegtuigeten.

Nu zit ik wat terug mijn weg te vinden in het werk... en in het weekend zouden we normaal naar Bundi moeten teruggaan waar het werk echt kan beginnen... eindelijk!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ah Miguel, blij te horen dat je vlucht veel vlotter is verlopen! Het afscheid nemen viel me weer zwaar, maar ik hoop dat je met volle teugen van Oeganda zal genieten! Benieuwd of je dit weekend in Bundi bent geraakt...

Annelies

12:07 PM, January 06, 2007  

Post a Comment

<< Home