Monday, January 01, 2007

-> -> -> terug naar Oeganda

Morgen, dinsdag 2 januari, neem ik mijn vlucht terug naar Kampala. Ik vertrek na een waarschijnlijk lange en strenge security controle vanuit Brussel eerst naar Londen, om daar hopelijk met de voorziene twee uur tussentijd naar Kampala te vertrekken... Morgenavond om twintig voor zeven vertrek ik, om ongeveer 3 januari acht uur dertig terug aan te komen, een nachtvlucht dus :)


ben blij terug te keren, maar het is nog steeds raar. Ik zat hier maar een week, niet lang dus, maar toch ben ik het weer snel gewoon geraakt, het leventje hier. Ik ben natuurlijk nog maar voor drie weken in Oeganda geweest, maar toch, het aanpassingsvermogen hier werkte redelijk snel... en nu weer terug een klein beetje aanpassen, vreemd allemaal... het zal wel loslopen...

Opnieuw afscheid nemen is ook wel niet leuk, maar het moet nu eenmaal *slik slik*


tot gauw hoop ik... laat gerust iets weten via 'comments' of via een mailtje...

1 Comments:

Blogger roel said...

hopelijk een vlotte en aangename reis, je zal wel weer snel aangepast zijn, heb ik vertrouwen in! goeie reis! -roel

4:55 PM, January 01, 2007  

Post a Comment

<< Home