Saturday, December 30, 2006

wensen voor het nieuwe jaar...

dit heb ik van iemand gekregen, ontzettend mooi, een traan, een lach, het kwam spontaan bij me op... Ik wens jullie hetzelfde, maar ik laat het door iemand anders verwoorden, thnx Maud

Het leven neemt soms een loopje
met de mens, hetgeen men wenst
blijft uit en waar men nooit aan dacht
komt ongevraagd en zonder kloppen binnenvallen.
Gelukkig is de mens er nog
die bollen buiten hangt en zegt
wanneer we happy moeten zijn,
dat na regen de zon wat hoger klimt
en dat het met de klimaatsverandering
dan wel eens voor altijd zonneschijn
zou kunnen zijn.

Ik wens je geen sneeuw
-daar durf ik niet meer op hopen-,
maar wel een dikke laag witte watte
om in alle kleuren te dopen
van tweeduizendenzeven,
hoogzwanger van leven.

*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home