Thursday, October 16, 2008

Give me money!

Een nieuwe alinea in de saga rond de verderfelijke invloed van holebiseksualiteit (ik doe mijn best), vandaag in een van de twee grootste kranten in Oeganda, Daily Monitor: ‘Homosexuality blamed on greed’.

Een bisschop (oh nee) ziet de oorzaak van het toenemend aantal holebi-relaties in dit land in de drang, het verlangen naar meer geld. Men zou een holebirelatie aangaan simpelweg om rijk te worden. Daar heb ik na mijn enkele jaren homo zijn persoonlijk nog maar weinig van gemerkt. Ik doe nochtans mijn best! Westerse en Europese landen zouden met hun geld homoseksualiteit promoten bij jongeren in de rest van de wereld. Klinkt een beetje Andrea Colen me dunkt. Misschien zijn zij en de bisschop familie van elkaar?

Let us go and multiply! (alé, vooral dan hetgeen dat in mijn portefeuille zit)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home